»

Tak Boleh Nak Gemuk LAHH!


Salam slimmos semua!

Entri yang sangat tension. Memang sedia maklum oleh rakyat jelata negara petualang tiga yang Fad hakikatnya memang tak boleh nak gemuk mahupun kelihatan berisi sebab dah memang tak boleh!, Janganlah paksa..  Hampir berbelas-belas purnama Fad cuba nak tambahkan berat badan tapi alahai! Takde maknenye kiah oii!

Kalau tak percaya, korang cer tengok gambar Fad di tahun-tahun yang berikut. * eceh! Macam nak listkan nominees yang bakal bertanding AJL pulak. *


2009

2010

2011

2012

Tengok dah kan? Ape komen korang? Fad dah makan macam-macam dah.. makan..



Makan lagi..


Then makan lagi..


Dan lagi.. 
               
                           
Lagi..

                                    

Even kena paksa sekalipun, ku makan jugak..


Makan lagi. *muka sangat hodoh yee*


Aiskrim? Haa! Makan lagi..


Dan lagi.. * macam banyak jee gambar Fad makan??*


Walaupun bersungguh-sungguh tahap macam ni sekalipun..







Sehinggakan terselah muka kebahagiaan time nak makan tuu.. tapi Fad still..


Ni latest punya!

Slim jugak! =.= Kepada anda-anda yang diluar nak slim tuu tolonglah! Jangan jeles kat Fad yee. Sebab Fad nak jadi berisi takleh, just stay slim macam tuu jee. Ntah sampai bile pun taktahu. Hurmm. Payah jadi perempuan ni, slim salah gemuk sangat pun salah. Aiseyman..

Credit to : The photographer for the all picture. 
                Cik Ika
                Sya Ashizumi Aziz ( Big Sista!)
                Sys Qiela


No comments:

Post a Comment